Het belang van een goede employee journey

Een goede employee journey leidt tot een grotere betrokkenheid van je medewerkers! Waar dat toe kan leiden lees je als je hier klikt. Wat wij verstaan onder employee journey:

De employee journey is het traject dat kandidaten en medewerkers afleggen vanaf de eerste kennismaking met jouw organisatie tot het moment dat ze de organisatie verlaten. Die weg bepaalt hoe zij hun job, of specifieke elementen ervan beleven. Door elk van deze stappen te optimaliseren zorg je ervoor dat je het juiste talent makkelijker vindt, boeit en bindt. Klik hier voor de 6 stappen van de employee journey!

Meerdere onderzoeken laten zien dat iedere misstap in de employee journey de betrokkenheid verlaagt. En een lage betrokkenheid leidt tot extra kosten. Kosten door een mismatch, het vroegtijdig afhaken van sollicitanten en nieuwe medewerkers, een hoge verzuimfrequentie en ongewenst verloop

Met MyTalentBoard verbeter je de employee journey met als resultaat minder mismatches, een lagere verzuimfrequentie, minder verloop, meer productiviteit en een beter resultaat.

Weten wat het jou concreet kan opleveren?
 

Neem contact op!        Bel 040 - 202 93 61!      Kies een pakket!  

 

Bedankt voor je bericht. We nemen spoedig contact met je op!